-37% nou

Petite&Mars Temometru digital, Petite&Mars, Broscuta Terry, Multifunctional, Ecran usor de citit, Valoare precisa, Silicon Sigur, Avertizare temperatura, 0 luni+, Verde

Petite&Mars
101,73 RON 63,59 RON
In stoc

Durata de livrare: 24-48 ore pentru produsele in stoc

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: BBN-582817 Ai nevoie de ajutor? 0745203530
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

❤️ Termometru de Baie Digital Turtle Terry | Silicon Sigur, Avertizare Temperatura, Afisaj Digital, Plutitor, 0 luni+ ❤️

✨ Un prieten de baie adorabil pentru o temperatura perfectă! Termometrul digital Turtle Terry din silicon este soluția ideală pentru a monitoriza cu precizie temperatura apei în timpul băiței copilului tău – în siguranță și cu un strop de distracție. ✨


Beneficii cheie:

✔️ Afișaj digital precis – în °C și °F:
Monitorizează cu exactitate temperatura apei, asigurând băi sigure și confortabile de fiecare dată.

✔️ Avertizare inteligentă pentru temperaturi ridicate sau scăzute:
Lumini LED colorate și mesaje pe ecran te alertează când apa este prea rece (sub 30°C) sau prea fierbinte (peste 39°C / 80°C).

✔️ Silicon moale și sigur pentru pielea bebelușului:
Fabricat 100% din silicon flexibil, fără BPA – plăcut la atingere și complet sigur pentru cei mici.

✔️ Design simpatic de broscuță țestoasă – plutitor:
Flotează ușor pe suprafața apei și face momentul băii mai distractiv pentru copii.

✔️ Compact și ușor:
Ideal pentru utilizare zilnică în cadă sau lighean – simplu de manevrat și depozitat.

✔️ Calitate certificată, testat independent:
Produs verificat de instituții independente – pentru siguranță garantată.

✔️ Baterie inclusă – înlocuibilă:
Gata de utilizare imediat după despachetare, cu durabilitate extinsă.


Specificatii:

  • Material: Silicon 100% (fără BPA);

  • Dimensiuni: 9 × 8 × 3 cm;

  • Interval temperatură: 0°C – 80°C;

  • Vârstă recomandată: 0 luni+;

  • Tip baterie: Buton, inclusă și înlocuibilă;

  • Utilizare: Doar în apă dulce.

  • Producator: Petite&Mars. 

⚠️ Atenționări:

Nu lăsa produsul în apă pentru perioade îndelungate. A se utiliza exclusiv în apă dulce. Îndepărtează ambalajul și elementele de fixare înainte de prima utilizare. Evită contactul cu obiecte ascuțite. Supraveghează copilul în permanență. Verifică produsul înainte de fiecare utilizare. Înlocuiește-l la primele semne de uzură sau deteriorare.


Recomandat pentru:

  • Părinți care doresc băi sigure și plăcute pentru bebeluș;

  • Nou-născuți și copii mici;

  • Utilizare zilnică acasă;

Spune „adio” băilor prea reci sau prea fierbinți – Turtle Terry are grijă de temperatura ideală, cu stil și siguranță! 

Vezi mai mult Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!