Conform OUG 34 din 2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele direct legate de returnare produselor.
Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului
În conformtate cu aceeași OUG, art. 14:
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Politica de retur pentru produsele achizitionare in Showroom
Produsele achiziționate în showroom se pot returna în termen de 14 zile.
Produsul/ produsele returnat(e) trebuie să fie în aceeași stare în care a/ au fost, să fie ambalat(e) în ambalajul original, etichetele de identificare să fie atașate de produs(e) și să fie însoțit(e) de documentele originale.
Este posibilă înlocuirea cu un alt produs sau altă mărime, returnarea banilor se face DOAR în cazul în care în cazul în care cumpărătorul constată că produsul/ produsele este/ sunt nefuncțional(e) sau prezintă vicii de fabricație.